<

Ja det va på tiden....


Det va ett tag sedan jag bloggade nu, varför det blivit så är för att jag inte orkat helt enkelt. Har ändå inte hänt så mycket intressant iallafall. Haft en del i skolan, vart med vänner och festade i lördags med Johanna m.fl. Känner migs så trött hela tiden och är allmänt deppig på livet, så idag shoppade jag lite men det va inte så mycket ungefär för 1000 kr inkl lite mat :) Har kidnappat min systers dotter Lovelia som jag ska ha hela natten, både jag och Igor bara älskar det sååå mysigt. Får hoppas att det kommer en i min lilla mage snart så vi kan få myyysa mycket mer.
Sen har jag fixat Elias rum och jag är nöjd och han bara älskar det, igentligen är det inte så speciellt men jag gillar det och han har sovit i sitt rum i två nätter nu utan att vakna och gå in till oss. Både tråkigt och tomt tycker jag hehe. Jag har aldrig vart hård med att han måste sova i sin säng för det kommer att komma av sej själv sen, finns viktigare saker att lägga ner min tid nr det gäller Elias. Vi har pyntat också såå mysigt att känna lite julkänsla :)

Lite bilder:





















Imorgon ska jag, baby och min pappa till Borås på begravning. Farmor har gått bort och det kommer var jobbigt imorgon och se alla ledsna. Det känns bra att min baby följer med mig så jag slipper åka själv med pappa och jag gillar inte att köra så långt ensam heller.

Hörs imon Puss <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fint hans rum blev.... Är han värd lilleman.. <3

2010-12-02 @ 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0