<

Jag e sämst jag vet

USCH FY LENA detta är inte bra, att inte uppdatera bloggen på nästan en hel månad SKÄRPNING nu asså. Vet inte var jag ska börja men denna månaden har varit intensiv, jag har lite hemligheter men dem kommer sen hehe. Jag är lat och trött och orkar inte ens plugga just nu, vi har sååå mkt att göra och inga lov har vi heller FUSK. Jag har bara 5 månader kvar typ av min skola sen blir det lite ledigt innan man ska på det igen, ska läsa lite kurser har jag tänkt mig.

Ja ja nog om detta tradiga, jag har haft en underbar julhelg med firande och jobb på juldagens natt så man har inte festat eller gjort ngt annat som typ 99% av mina vänner har men ha ha ha alla mådd skit igår haha.....!!
Det är slut på festande för min del fär jag orkar inte och jag f¨år inte ut ett skit på det heller, mkt mysigare att sitta hemma och kolla film o äta gott. Jag börja väll bli gammal kanske el?

Nej nu så kommer min baby snart hem sen ska vi kolla lite film och bara mysa....God Natt pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0