<

Lat man är

Ja det är dåligt av mig jag vet men jag har allvarligt inte orkat skriva ngt just för att jag inte är inne i min bästa period, jag mår inte så bra och känner mig allmänt trött och sliten :( Det e vinter nu det e sååå mycket snö, slask och jag gillar det men jag behöver solen tror jag. Ska lägga mig i ett solarie det kanske hjälper lite iallafall.

Jag har iallafall insett en sak, det va på tiden iallafall!! Att min familj och min baby e dem som finns dr nr det verkligen gäller och jag har tröttnat, tröttnat på att folk alltid ska ha min hjälp men när jag mår dåligt så snackar alla om att dem finns där...JAHA men varför e  det typ ingen som ringt och frågat hur jag mår, om jag behöver ngt mm??? svara på den då!!! Jag ÄLSKAR min man och min son, jag ÄLSKAR mina systrar och jag ÄLSKAR min mamma o man. Jag ÄLSKAR min pappa!! Det finns en en del vänner i mitt liv som jag rensat bort och som jag till och med har tagit bort kontakten och jag är så stolt över detta för jag brukar inte klara av sånt. Jag vill bara att folk ska fatta vad som är PRINCIPEN, behöver inte vara så mkt men det finns PRINCIPER i min värld iallafall men alla verkar inte fatta detta. Man måste tänka sig in i den andres situation men de verkar inte alla göra. Nej jag kan inte skriva mer om detta för jag blir grymt arg och ledsen. Jag säger inte att jag e den bästa men jag vet att jag är en bra person och denna person ska man inte ta för givet!!!


Mitt nyårslöfte: Att jag ska tänka mycket mer på mig, ta hand om mig och skita i om folk försöker utnyttja min snällhet...nu jävlar ska ni få se...!!!


Helgen kommer bli en fin helg, på fredag idol mys med baby, lördag har Elias uppvisning på frigymnasterna på Arenan, jag ska hjälpa till och sälja biljetter. Sedan så drar vi raka vägen till Göteborg till Igors mamma för att sedan på söndag gå på Liseberg och deras julskyltning, få lite känsla av julen :) Sedan åker vi hem på måndag igen till tråkiga Halmstad.

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men jag har inte haft ork och det finns så mycket jag vill berätta men som jag inte kan, vill.....

Hörs snart Puss <3<3<3<3

Lite bilder smått & gott


Lilla Elias med Kusinen Lovelia <3


Min fina balkongslykta hos Lovisa


Jag poserar



Wiiiioooiiiooo


Wiiiiiiooooiiii


Elias och Igors mästerverk <3

Kommentarer
Postat av: Bea

men gumman då =( Hade hoppats på att det bara va jag som mådde dåligt just nu för det e fasiken inget kul. e med grymt trött på alla som säger att dem finns men sen inte finns. Ta vara på de som visar sitt rätta jag genom att VERKLIGEN finnas där för dig. det gör jag. Du får gärna komma över på en kopp kaffe om du behöver snacka? kramis

2010-12-08 @ 16:49:45
URL: http://bitchigabea.blogg.se/
Postat av: louize

Synd att det inte fanns nån plats t mig, e skitlängesen vi var på jul på liseberg sist men hoppar jag får åka dit snart det e jättemysigt :P<3<3 (A)

Ha det så roligt

2010-12-10 @ 23:15:10
URL: http://ifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0