<

Är allmänt trött



Tjabba Tjena Hallåå

Har inte bloggat så mycket men jag är så trött hela tiden, bara allmänt trött på vädret, folket, mig själv jaa ALLT o ALLA hehe. Tycker livet är enformigt och nu nrä jag vet att vi inte ska åka iväg så är jag ännu med deppig blää fyy. Igor har sökt en annan tjänst på jobbet och vet inte om han fått den men vill gärna inte vara ifrån jobbet och jag har en MASSA i skolan så det går inte, får bli i april istället. Jag tycker bara att allt ser likadant ut varje dag och jag hatar verkligen det mycket, HATAR. Det måste hända något drastiskt i mitt liv annars går jag sönder snart, det är så Boooring nu. Min blogg är inte så glädjande att läsa idag kanske men man kan inte alltid vara glad och pigg, för om man är det så spelar man ett mycket bra spel.

EN ROLIG BILD <3



Sitter just nu i skolan och försöker komma någonvart med vårt utvecklingsarbete, känns inte heller så kul längre. Finns så mycket roligare att göra tex som att få ha praktik, det hade gett mig så mycket mer en detta, att sitta med en massa papper, statistik m.m. Men nu är det som det är och jag och Lovisa kommer att klara detta och ska fixa detta så är det bara. Har vi klarat det i snart 2 ½ år så klarar vi resten THATS IT!!! Ska ju som sagt läsa en termin till efter sommaren men det blir att pendla tror jag till malmö och det kostar en del men det är det värt så jag sedan kan söka dem flesta jobben då jag kommer har socialtjänstlagarna m.m. dem är viktiga tror jag, speciellt med det som jag vill jobba med. Jag undrar VARJE dag om jag kommer få ett jobb som jag brinner för, om min arbetsgivare på en intervju kan se att jag har sååå mycket att ge speciellt om jag ska jobba med ungdomar?? Det är en stor fråga och jag hoppas verkligen att jobb drömmen slår in någon gång i livet. Jag har starka tankar på att flytta uppåt i Sverige, som jag tidigare sagt så kommer kanske Jocke, Elias pappa att flytta tillbaka till Sthlm och jag har stått i kö på lägenhet i närheten av Sthlm i snart 6 år så man vet aldrig vad som händer. Har en stor lust att flytta, börja jobba ngn annanstans och bara starta upp något nytt med min Baby och Elias, men jag vill inte ta Elias från sin skola och sina kompisar som han älskar. Vi får se vad framtiden säger, bara ödet som vet detta tyvärr.

Pratade med en kompis precis jag igentligen skulle träffat idag men jag mår inte så bra idag som ni kanske läser så jag ska bara vara hemma och vila. Min kompis hade fått reda på en sak idag och jag hoppas och ber att det inte blir av för hennes skull. Men som jag sa så finns jag där alltid om hon behöver mig, och i denna situation så VET jag att min syrra också finns där till 100 %. Du vet vem du är och vem jag menar men vill inte lägga upp några namn pga hennes privata skäl. Men jag FINNS där dag som natt Pusss på dig J .....!!!!


Till dig J ...!!! Puss <3


Nej nu ska jag kanske göra något innan Lovisa slår ihjäl mig haha, nej men jag skriver mer senare har ju en del tankar som sitter där inne som jag inte fått rensa. PEACE!!!!


Kommentarer
Postat av: J

Tack gumman... <3 Du e bara för söt... Vet att jag kan lita och räkna med dig.. Puss Puss På Dig Sockerbönan...

2010-11-17 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0