<

Bakis Ångest

Hej alla

Ja denna helgen har varit allt annat en lugn kan man ju säga, är ju inte van att gå ut två dagar på raken men har haft så kul och känner att det behövdes. Först så va jag hemma hos Anna för hon fyllde år så vi satt där och snackade skit och bara umgicks, Anna somnade så jag bestämde mig för att gå över gatan hem till Jossans kompis Sandra. Där satt vi i en timme sen åkte vi in till stan, vi var inne på gastons och hade jätte kul, stod på samma plats hela kvällen och drack mitt vin och bara kollade på folk. En sak är ju säker att det har inte ändrats något alls i denna staden, samma människor fortfarande och dem står på exakt samma ställen, Deja vu känsla haha. Men det va nice att komma ut och se lite folk och få bara vara och bara gilla livet. Det tråkiga var att Igor va hemma med Elias och det hade vart kul om jag och han hade kört en utekväll snart, fast i Göteborg hade vart nice. Gick sedan till Mårtensson med Jossan och kollade läget en timme ungefär. Efter stängdags kände jag att jag bara ville hem och jag va så trött, är inte van vid att vara uppe så länge längre. Jag och en annan tjej hemma hos Anna pratade om det va något med ålderns för hon sa att efter hon fyllt 25 så ändrades en hel del, men är det så kanske? jag vet inte men det känns så.

Så här såg det ut innan jag skulle gå, känner mig så trygg att lämna dessa två ihop dem älskar varandra <3


Hi hi Snyggt <3


Idag vaknade jag vid nip för Igor skulle till jobbet och Elias ville äta frukost och kolla på Tv, Elias åkte med Johanna och dem för att gå på gympan kl elva. Efter att han åkt så såg jag det som en bra ide att sova lite mer så jag sov till kl tre ooooops så nu har man ångest inte alls kul, men det behövdes då man alltid vaknar tidigt så va det jätte gott förutom att Telefonen ringde hela tiden och jag lägger aldrig den på ljudlös när Elias är iväg ifall något händer. Igor kom hem vid 16 så vi åkte till Maxi och handlade lite gott i gott till oss. Idag ska vi testa ett nytt recept, eftersom vi alltid äter Tacos så är det dags att byta till Crispy Chicken Bites och det ska bli gott att testa.

Maten ikväll med tunnbröd, Igor lagar så det blir nog asa nice


Baby vid spisen såå fin, älsklingskläderna e på oxå (hemma mys)


Nu kommer min lillasyster snart hit med hunden Molly, vi ska inviga vår gamla tradition som vi hade förra vintern alltså att spela Bingo Lotto, det är lite mysigt fast att jag aldrig vinner något. Idag är en ångest dag så jag vill vinna, tänk känslan att vinna och komma med och få spela färgfemman:) den turen har inte jag men det hade vart kul och vinna en bil, resor, mat eller varför inte en miljon åååååh härligt asså!! Senare efter detta ska jag, om jag inte somnat ner till Emelie och prata lite skit. Imorgon är det en ny vecka och nya möjligheter och jag ska träna tänkte jag. På torsdag är det ingen vanlig dag för det är Lenas födelsedag, Grattis till mig själv och för jag återigen kommer närmare min grav haha

Vi Hörs kram på er alla läsare <3

En bild när vi spelar BingoLotto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0