<

Blandade känslor för denna måndag..!!

Jaha en del jobbar, andra pluggar, vissa har lov så det är blandade känslor denna måndagen. Själv är jag hemma med sjuka Elias men idag är han mycket bättre men måste ändå vara hemma idag och imorgon så han inte blir mer sjuk. Elias kompis ringde och ville leka men tyvärr så kan han ju inte det, men Elias verkar inte bry sig tror han vill vara hemma och bara vila. Just nu ligger jag i sängen lyssnar på Alabama3 på Spotify, lite country stuk på det hela men helt okej. Elias sitter i soffan och kollar på tecknat och bara softar han med hehe. Baby jobbar som vanligt :(

Jag är lite arg sedan igår då vi fick VÄRSTA kompletteringesuppgift från vår lärare och jag tycker inte det är rätt, men ska kolla upp om man får ha det så stort för en föreläsning på 1½ timme som enligt andra inte va något alls. Jag är så trött på denna läraren, hon är en sådan med näsan i vädret och som knappt kan säga hej till sina elever. Hon är grym på att lära ut, en bra pedagog men inte socialt och det tycker jag är super viktigt. Men som vissa säger finns det kanske en anledning till varför hon forskar och är lärare, eller vad tror ni? Jag måste iallafall läsa ett projekt på 60 sidor och sedan göra en massa med detta, hon vill att vi ska skriva utan radavstånd och så har det ALDRIG vart innan, jag tror inte hon gillar mig kanske för att jag inte är tyst o ch kan säga vad jag tycker. Jag mailade henne om hur jag kände och om att jag inte känner att hon tycker speciellt bra om mig. Jag har rätt att säga vad jag känner, det är inga lärare som ska uppfostra mig som nrä jag va 6 år gammal. Jag klarar det galant och tar inte att folk ser ner på någon annan det är det värsta jag vet av allt typ. Men jag kommer att göra denna för dem ska inte lyckas trycka ner mig som min kära lärare Irene Von Botmer gjorde när jag var liten, satte hårda spår i mig usch fy. Nina en kompis sa till mig att det farliga är att om man kommer i en dispyt med dem så kan dem göra det svårare för en och det SKITER jag i. Om den gör det då går jag till tidningen det kan jag lova, det är bara för dem att välja så e det bara. Det händer mycket skit , mycket särbehandling men inget som uppmärksammas. Jag funderar på att göra det i min C uppsats får se. Nej jag sksa sätta mig och läsa denna skiten nu fy bläää. Hörs senare och sorry för mig gnat <3

Ha ha va bara tvungen att lägga upp denna på Elias <3 krullis


Jag med min älskade morfar SAKNAR DEJ SÅÅÅÅ <3<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Jag ögnade igenom uppgiften ni fick. Det är för farao jättemycket. Om föreläsningen var 1½ timme så tar det mer än så att sitta o läsa genom allt o sen korta ner det.... Jag hade varit ursinnig om det hade varit jag men jag hade gjort uppgiften så jag kunnat o hade hon sen inte blivit nöjd med den så hade jag klagat som f-n till kåren eller vart man vänder sig nufdörtiden.... Jag fattade nästan ingenting för det är skrivet på stel svenska o tung skrift..... Puss

2010-11-01 @ 11:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0