<

Det svenska rättsamhället, finns det?


Jag börjar undra mer och mer om det finns ett rättsamhälle som ska vara rättvist men ju mer man ser och ju mer man får reda på saker så tappar man denna tron. Efter allt som hände med min syrra och att det tog så lång tid, att man kan vara efterslyst i sverige men ändå ka utomlands flera ggr, man kan emot sitt besöksförbud 400 ggr på en dag, man kan slåss och skalla polisen, man kan kidnappa sin dotter, slå halvt ihjäl sin kvinna UTAN att det knappt händer något. Va fan e detta och inte konstigt folk tar lagen i egna händer ibland. Jag fatta att man inte ska göra det men eftersom inget händer så kanske man är tvungen att göra detta genom att hyra in en torped eller vad fan vet jag ha ha.

Imorse när jag vaknade så satte jag på kanal 4 vilket jag gör varje morgon, idag så va det programmet efter tio med Malou Von Sivers som intervjuade två romerska kvinnor angënd incidenter som hållt på i många år, dessa kvinnor bodde ovanför Haparande och det handlade om att dem med familj inte haft det så bra med andra bybor. Deras ena bror fick sex år i fängelset fast han inte ens va på platsen när det hände, deas far va för sjuk för att höras så han fick 6 år han oxå, va fan e detta för samhälle? Folk vill ha in dösstraff i detta land, men hur fan tänker man då om man inte ens kan få höras? då kommer många oskyldiga att dö. Hur kan man som åklagare, domare WHAT EVER gå och lägga sig och vet att man fått in en gammal, sjuk man på 6 år när han inte ens har fått säga ngt va fan e detta igentligen?

Här har ni en länk om n vill läsa exakt allt:
http://www.kuriren.nu/lokala/haparanda_artikel.aspx?ArticleId=5560314&place=Haparanda

Nej jag har svårt att förstå saker och ting men jag har ockås sett detta med mina egna ögon så jag VET att det kan avar så här, ibland måste nmgt STORT hända innan man gör ngt. Hur kan man under en rättegng låta mannen som nästan tagit livet av min syrra, kidnappat dottern mm sitta precis bredvid henne under rasten att låta han sitta dr och stirra. NEJ fy fan blir bara så arg så jag kokar jävla idiot samhälle, dem som inte kan hålla med och som kan säga att det inte e så här kan inte ha sett detta med egna ögon. Och till ALLA er som säger att ingen kan hamna på gatan i Sverige så BULLSHIT säger jag bara, har sett det där också. Utan min familj hade min syrra o dotter bott på gatan. Nej vi i det svenska samhället ska vara så neutrala och obland emot det mesiga hållet så att vi glömmer det hemska som finns. Kolla på denna länk, det finns ju beovs men ingen jävel som gör ett skit alls...!!! Dem har många ggr sökt hjälp men som jag sagt tydligen så behöver man ju tydligen dö innan ngn bryr sej, min syster har haft tur det kunde vart henne dem pratar om.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/153kvinnordodade/

Ha en bra dag alla ....!!!!



Här har ni en låt som man kan lyssna och tänka på, Afzelius är kung på texter han vet vad han snackar om iallafall...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0