<

En dag man absolut inte kan klaga på <3


Ja då e man hemma efter en kväll på badhuset, vill tacka Mamma, Putte, Fana, Linda, Lovisa, Johanna, Neili, Krille och Daniel som va rdär och för dem fina och söta presenterna jag fick :) Vi hade kul men vattenfys är inte att leka med ha ha. Jag orkade knappt halva tiden så jag satte mig i bubbelpoolen för att softa lite. Bastun dödade mig det va fööör varmt och jag trodde jag skulle svimma, men vi hade så kul och jag är så nöjd med att vi ändå blev några stycken. TACK alla som förgyllde min dag på badhuset.

När jag kom hem så hade baby gjort min favoritsallad mums mums, men nu är jag sååå trött efter denna dagen :) Fick paket av baby en JÄTTE fin ring som jag ska försöka att inte tappa eller ta sönder (har en tendens att göra det med smycken) denna ring ska jag alltid ha på mig och den ska jag bevara i all evighet.

Min fina ring som jag fått av min baby <3

Jag har inte den bästa kameran så man ser inte den så mycket men det är guld med diamanter i sååå fin !!!


Detta fick jag av söta Johanna, Daniel och Krille <3




Detta fick jag av Fana, Linda och Ghita, hoppas på vinst <3


Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av att jag har så många underbara människor i min närhet Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade också trevlig o jag bjöd ju dig på lite grand i alla fall he he... Det roligaste var att jag mer än du ha ha ha... Det var härligt att få röra på mig igen.... bastun var gudomlig och jag känner mig nästan 10 år yngre i kroppen.... tills imorgon när man vaknar med träningsvärk överallt.... Hoppas att du har haft en bra dag o kväll. Fin ring du fick av Igor. Kram o puss. Mammi <3

2010-11-11 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0