<

En morgon med snö..!!


Vaknade på gott humör idag och ingen värk i kroppen, kändes jätte bra att få vakna och känna sig tacksam för mitt liv "lyckorus" kanske. Har plockat som vanligt här hemma och packat för vi ska till badhuset snart med min kära storasyster med man och barn :) Alltid kul att få träffa syrran med familj, vi har så mycket att prata om och har alltid som oftast kul. Vi kom på att vi inte har så mång foton på oss nu när vi är äldre så detta måste vi ju fixa HELT KLART, inte bra alls ju. (när vi är äldre menar jag) Idag ska ska min systerdotter Jasmin och min lillasyster Louize sova här inatt så det blir fullt hus här hemma ikväll. Ska handla lite mat, vet inte vad jag ska laga ikväll men det blir nog min gratäng med potatis, tomat och köttfärs. Baby jobbar som vanligt, jobbar till kl 16 idag så man hinner se han några timmar iallafall.

Elias spelar Gustaf på Ds


Ja snö har vi fått åh det är mysigt men det hade inte varit helt fel att åka till Hawaii eller något just nu, men det går inte att bara åka tyvärr :( Jag har sagt att den dagen jag fått ett fast jobb så ska vi åka två veckor varje vinter, det behöver jag då jag har lätt för att bli8 deprimerad av vintern. Det finns ju inget ljus, kanske ska gå i ljusterapi eller testa iallafall. Någon som vet något om detta? kostnad? Men jag vill ta upp julsakerna, sätta på julmusik och bara få känslan av vintern.

Vintern har kommit till Maraton


Det STORA felet och den största ångesten är att jag tänker på morfar extra mycket nu under jul för han gick bort fredagen den 13 december och vi hade begravning dagen innan julafton :( Men jag ska dit och lägga blomma och en nalle tänkte jag, han ligger på en minneslund så han har ingen gravplats.

Foto på foto, inte så bra men detta är jag och Morfar när jag va liten <3

Vad jag saknar dej morfar, trodde aldrig att det kunde vara så här, här är en låt tillägnad dig
 


Baby älskar glögg och jag gillar absolut inte det tyvärr, har försökt lära mig men det går inte:( men han har i många år köpt årets glögg på systemet så jag köpte årets till han med saffran smak och han blev så glad :)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi måste ta lite fler kort på oss tillsammans gumman. Tack för en jätte trevlig dag. Både jag , Jonny och Jasmin ser fram emot Torsdag. Det blev fullt hus hos dig ida. Även din bonus syster dotter kom. Puss

2010-11-21 @ 02:19:59
Postat av: helene

Va på glögg provning igår å då va denna mä å fy va den smaka!!

2010-11-24 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0