<

En ny dag och det är fredag wiiii


Vaknade imorse sååå trött men kände för att festa, har ju fribiljetter som jag måste använda upp hihi. Ringde Kamilla och kollade om hon skulle ut åh ja klart hon ska ut hehe så ska hem till henne vid ca sju och dricka lite vin sen ut till Bond och dansa röven av mig. Senast jag va ute och dansade va i augusti så nu är det dags känner jag, och min snälla man är hemma med Elias såå snällt. Imorgon ska jag på födelsedagsfest så det blir mkt denna helgen känner jag men det fixar sej ändå haha. Jag känner att jag varit hemma hela veckan och väggarna kryper in i mitt skinn och jag behöver komma ut och träffa lite folk, mina vänner och bara få vara. Ska bli så kul iallafall och att träffa Kamilla inte ofta vi ses men vi kommer ändå alltid vara vänner, har varot det s länge nu och hon e gooo den lilla bruttan, en stark tjej med starka åsikter:) hon och jag hade fan vunnit mot världen. Två starka kvinnor som inte låter sig tryckas ner. Kamilla heter min syrra med fast med C och hon är fan en av oss om inte mer <3<3<3<3<3<3

Kamilla på Halloween såå fin i sitt ljusa hår :)



Hade en bra dag igår var ju på bio och såg Saw den e bara sååå äcklig men inte så jätte bra faktiskt men ingen jätte besvikelse heller så jag kan rekomendera folk att se den men inget bra i 3D. Jag vet vilken film jag ska se i 3D och det är ju Narnia LÄTT att jag ska se den :) Elias sov när vi hämtade honom så jag bara la han nr han kom hem stackarn haft en lång dag med mycket halloween hehe.

En jätte trött Elias efter en lång Halloween dag <3








Här kommer en bra låt, ååh vill ut, jag vill åka till värmen och bara dansa till solen gått ner !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0