<

Ett tag sedan nu


Har ju en del att uppdatera men jag kan börja och säga att jag hade en underbar helg, lugn, rogivande och mycket egentid med min älskade son Elias. I fredags tog vi det bara lugnt, gjorde inte så mycket förutom att vi åt och myste i soffan och la oss tidigt. På lördagen gick vi upp tidigt och åkte till badhuset och träffade min syster med familj, det var jätte mysigt att får träffa min syster och att barnen kan leka lite. Efter detta så skulle hennes dotter Jasmin sova hos oss så Jonnys (syrrans man) dotter Cassandra ville också följa med och absolut kunde hon det, jätte mysigt ju. Min lillasyster kom senare så vi var fullt hus, Baby gjorde pizza med barnen och vi dansade och hade jätte mysigt allihopa. Jag och Igor älskar att ha barn hemma det är så roligt och underbart, man blir så glad av dessa underbara skapelser.

Jag och barnen såå underbara <3


Brottning på gång


Louize med Lillo mys pys <3


Pizza 1


Pizza 2

Vi hade en underbar dag, jätte kul <3

I söndags hade Elias gympa, frigymnasterna som han har varje söndag kl11-12. Han har vart med där nu i mer en 1 år och stod i kö i 2 år. Han har verkligen hittat det han gillar och jag är så glad för att han hittat sitt intresse, och han är så duktig är så stolt över honom. Han lyssnar, är disciplinerad men ändå lekfull och full av energi. Efter dem flesta hade gått gjorde han något som chockade mig och som jag önskar att jag hade filmat och haft som minne, han gjorde nästan en dubbelvolt helt otroligt asså.

Suddig bild på Elias på gympan vid samlingen




Efter gympan så åkte vi hem och åt Elias favvomat som är korvbröd med köttbullar, ååh ja det är riktigt gott om man inte är så glad i korv. Första gången så frågade jag Elias vart han fått det ifrån då svarade han så här : Men ahhhh mamma då, det gör vi på scouterna <3 söta söta fisen :)

Vi var senare och kollade på bio "Sammys äventyr" kan rekomender starkt för alla som har barn men även utan barn, fin musik, bra låtar och en underbart fin film, ska LÄTT köpa den i Blue Ray när den kommer ut. Verkligen värd att se så underbart fin är den :)


KOLLA TRAILERN !!






Efter filmen var vi helt slut, en lång men underbar helg med nära och kära, är så tacksam att jag har mina nära, min familj för jag är så glad i er närhet och alla barn ni är underbara ÄLSKAR ER, skyddar er till döden :)


Så kommer vi till idag !!! Jag
 vaknade med ont i magen, ledsen och allt man kan vara. Jag ringde min storasyster och hon gjorde mig lite gladare genom att följa med mig att handla lite til Elias rum som dem ska måla om imon. Det kommer bli såå fint, riktigt killrum :) Beställde två nya hyllor till honom också på jysk.

Köpte sängkläder, filt och madrassöverdrag


Två av dessa hyllor beställda :)


Elias vackra rum


En del av vårt hem (Paniiiiiik)


Jaha nu har jag uppdaterat, har en massa tanker men skriver ner dem sen när jag hinner, ska på möte med föräldrarföreningen nu snart, fullt ös medvetslös el?


Kommentarer
Postat av: ulrica

visst var det en gullig film "sammys äventyr" =) Jag var och såg den på bio med min 6-åriga brorsdotter sist jag var i halmstad. Tyckte den var hur söt som helst =)

2010-11-23 @ 18:21:00
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0