<

Från min storasyster, kan man bli mer glad!!!


Under en dag som denna så tänker jag extra mycket på folk nära mig, vet inte varför men det är så. Min storasyster skickade detta till mig idag och mina tårar bara kom det är så fint, efter allt som vi gått igenom i vår familj alla bråk, alla skratt så är vi idag sååå nära varandra och skydda varandra till döden. Jag är så glad över att ha er så nära mig och jag ÖNSKAR att alla kunde ha det så som jag har det idag !!!



Detta skrev hon oxå:
Grattis på din födelsedag min älskade lillasyster. Tack för allt roligt vi gjort och tack för alla smällar jag har fått. Tack för att du finns och tack för att jag har fått dela mitt liv tillsammans med dig och jag hoppas att jag får dela framtiden tillsammans med dig. Tack för allt stöd och för att du har gett mig styrka när jag varit svag. Vi kan bråka och ha olika åsikter men jag vet att i slutet när det verkligen gäller så finns du där vid min sida och du vet att jag finns alltid där när du behöver mig. (Det har bevisats upprepade gånger att vi alltid finns där för varandra.) I`ll be there!!! Du och Jag har gått igenom så mycket under åren som har gått och vårt syskonband är starkt. en sak vill jag att du ska veta ingen är som du. Du är speciell. Nothing comperes to you my little sister. ♥ ♥ ♥





Detta är finare en alla presenter man kan få, tyvärr e det inget ljud men bara så underbar!!!! (vet inte vad det e för fel på ljudet men det e Jackson five  & sinead o connor !!!)





ÄLSKAR DEJ OXÅ MIN PUTTE !!!!!

Kommentarer
Postat av: Louize Broberg

På min e det ljud:)



den e verkligen fin<3<3

Grattis:)

2010-11-11 @ 13:08:59
URL: http://ww.ifen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är låten I´ll be there med Jacksson five och sedan låten Nothing comperes to you med Sinead O Conner som är Kenas älsklings låt. Ha låtarna i bakgrunde när ni tittar på filmen blir bättre då..

2010-11-11 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0