<

Grattis till mig själv...


God morgon eller god middag :)

Idag är det min födelsedag och jag känner mig sååå gammal just nu 28 ÅR !!!Tiden gr så snabbt och jag uppskattar inte det alls blä. Redan inatt började alla säga grattis så prick kl 00,00 fick jag en meegakram av min baby innan han somnade sen fick jag ett samtal till och några sms och ännu mer på Fb. Man känner sig uppskattad men jag har alltid haft svårt att ta till mig bra saker om mig, om någon skriver eller säger något bra om mig det e jobbigt, varför vet jag tyvärr inte:( Igor gick upp tidigt idag och jag va halvvaken och lyssnade som ett barn, men Elias SAKNADES mycket men han kommer på lördag ju. Så efter en stund kommer han in med en tårta, stackare men jag kan inte äta tårta kl 7 på morgonen men han är föör söt han. Efter detta så åkte han till jobbet och jag blev ensam som vanligt :(

Fina tårtan (titta han har lagt 2 ljus och sen åtta ljus = 28 )







Jag ska senare till badhuset som jag sa tidigare i bloggen och det kommer bli så mysigt, kommer bli en mysig födelsedag :)



Har lite andra tankar idag om att ta någon annan för givet, varför är människor sådana att om man ger dem lillfingret så tar dem hela handen. Varför kan inte vissa ta ett nej, jag är skit dålig på att säga nej men jobbar med detta varje dag och har lärt  mig att säga nej fast att jag får samvetskval efter och mår skit dåligt asså. När jag inte mår bra eller känner att någon ta mig för givet så ringer jag ALLTID min mamma för hon vet hur det kan vara. Min mamma är min drottning, mitt allt nästan <3 Min mamma har inga fördomar mot någon som hon inte känner men kan vara precis om mig att tycler hon inte om n¨gon så visar hon det gansa tydligt. Mamma vet mycket om mina vänner men hon gillar alla vare sej dem inte alltid e dem mest skötsamma men hon vet ockås att många av dem har eller har haft det svårt. Hon vill hjälpa, stötta och vara en mamma till alla. Enda sen jag var liten har många av mina vänner stött sig mot min mamma. Jag och mamma har haft våra problem vi kunde inte leva ihop det gick bara inte och jag VET att min mamma haft det kämpigt med mig och min storatsyter sen e lite bebis. Jag och min syster har inte vart dem lättaste tjejerna och jag förstår mamma idag, hon har satt mkt bra spår i mig som jag för vidare. Jag älskar henne för att hon är den starka kvinnan som man kan ta luft ifrån så att man själv orkar. Mamma har haft mycket otur i livet men har idag en bra man, tre däöttrar som försöker göra allt det bästa och en mamma som fortfarande är i livet<3 Mamma är den person som jag ALLTID kan ringa dag som natt och skrika, vara edsen och hon finns alltid stående där för mig/oss. När jag tänker på att jag är ganslka fördomsfri så tror jag att jag fått detta från mamma eller? Jag har aldrig vart rädd för att berätta sanning för min mamma, vem jag umgås med och vad det är för personer. Men detta är ett tecken på att hon litar på mig, hon vet att jag är stark. Älskar dej mamma så mkt du är den mamman som jag önskar att alla har, den min ´st egoistiska personen som bara vill alla väl men skiter i sig själv (vilket vi inte alls gillar det vet du)


En låt till dig mamma, GLÖM ALDRIG DETTA <3





Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj oj oj.... sitter här o gråter stora glädjetårar o snörvlar... "Queen of your soul".. jag har ju bara varit/är MAMMA o jag älskar mina barn. Jag hr INTE varit en perfekt mor men jag har ALLTID gjort så gott jag har kunnat och tydligen gjort nåt bra. Vi har inte alltid haft det så lätt men att få tebax så MYCKET kärlek det gör ALL möda värt.... Karma... Jag har alltid tagit emot era kompisar med ett öppet sinne, fast jag har vetat att de kanske inte alltid har varit "superordentliga" och det har gett mig så mycket tebax, det oxå. När du var tonåring kunde vi knappt vistas i samma rum utan att vi blev osams, du "himlade" med ögonen när jag tillrättavisade dig o såg ut som du inte lyssnade ett smack men jag VISSTE att du nånstans tog in det jag sa och det har du verkligen bevisat gång på gång på gång. Du o dina systrar har gett mig "gråa hår" ibland men för det mesta har det bara varit glädje att ha er runt mig o JAG har fått uppleva SÅ mycket roligt med er och får det fortfarande och jag hoppas att jag får vara med er MÅNGA MÅNGA år till. Jag är världens lyckligaste mamma !!!!! Tack för att jag får vara din MAMMA <3<3

2010-11-11 @ 13:13:04
Postat av: Camilla

Jag håller med Lena i allat som hon har skrivit. Du är bara bäst mammi. Är väl därför vi systrar har blivit så bäst.. <3 <3 <3

2010-11-11 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0