<

Hmmmm

Hejsan

Glömde skriva igår men gjorde inte så mycket faktiskt förutom att jag var på busfabriken med Elias, Emma och hennes son Kevin. Jag och Emma har ju känt varandra ett bra tag och nu så sitter man där med sina barn det e så komiskt men samtidigt så läskigt att tiden går så snabbt, vi pratade om hur vi va när vi va små och hur översbeskyddande vi är över våra barn nu. Nu fattar man sina föräldrar men det gjorde man inte dåå ABSOLUT inte då.
Vi hade trevligt men jag har ju känt mig dålig ett tag och ville till slut bara hem för jag skulle köra några kompisar för att handla hundmat också.

Ni som känner Elias kanske kommer ihåg hur han va mot denna elefant innan :)



Idag e jag vilsen, såååå vilsen och trött men inte så dålig iallafall. Vet inte vad jag vill eller ngt alls, är sugen på att festa hela tiden men vet inte varför e ju tråkigt det med. Jag tror jag är allmänt uttråkad faktiskt. Idag har jag tvättat, städat och inte gjort ett skit bara flummat på Facebook som alltid ha ha. Elias har varit på Halloween äventyr från 9-16 sen hämtade jag honom och det enda vi gjorde hemma va att vi åt och fixade till han då han skulle tillbaka på Halloween fest från 18-20, han tycker det är så kul och det är första året jag fått klä ut honom och SMINKA honom haha as kul ju. Ska hämta han nu kl 20 sen hem till mamma för hon ska ta Elias för jag, Igor och Louize ska på bio och se Saw 3D haha kommer bli as fett ju haha, ser fram emot detta fast jag e så trött. Man kommer billigare undan på denna filmen för det blir inga popcorn för dem komme jag spy upp av filmen haha. Jag vet hur dem andra Saw är så jag vet att inget i matväg finns i min närhet iallafall, om man inte vill se mig spy för jag kan verkligen bli så äcklad att jag kräks tyvärr.



Världens finaste skelett ( e stolt över min sminkning)



Ska se farlig ut men det funkar inte <3



Återkommer imon med antalet stjärnor som Saw får av mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja den elefanten var han så rädd förr hihi

2010-11-04 @ 19:34:29
Postat av: Mamma

Jag kommer ihåg hur rädd elias var för elefanten.... he he.

Han var så söt när han var här igår. Han hade duschat o lagt sig i Louize säng för att titta på Disney chanel. Ville ha fil med kanel och det fick han såklart, Åt upp det och ville ha mer och det fick hhan ju det med..... När jag tittade till honom så hade han somnat med muggen i famnen, halvsittande och med Tv:n på..... Jobbigt att vara skelett o gå på Halloween party..... Puss

2010-11-05 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0