<

Home again....


Jag har insett att jag inte är fotogenisk iallafall då jag hela tiden tar foton på mig själv ååh det blir aldrig bra haha, men eftersom alla tjatar om att jag aldrig är normal på något foto så ska ni får ett normalt iallafall Ugly bläää hehehehehehehehehhhehe....!!!!!

Jag försöker iallafall....


Värsta pletan oxå ha ha


Spegelfoto hahaha



Jaha då har man hämtat upp sina tjejer och vart på Roberts och fikat, var sedan och kollade vilken bio vi ska se på den 18 november. Tjejerna är jätte goa och lite fnittriga men det e helt okej ju att vara det i den åldern. Frågade om jag fick ta en bild och lägga på bloggen men fick inte det men dem lovade att jag skulle få göra det nästa gång när vi ska på bio. Kommer lägga upp bilden på tjejerna här dem är söta :)

Jag måste säga en sak att jag tror min son smittat mig för jag känner mig trött, ont i benen och huvudet. Jag tror jag börjar blir sjuk eller något ååååh nej det vill jag inte bli nu, hinner inte det nu ju :( Vi ska till Busfabriken imorgon med Emma Hagström och hennes söta son Kevin, jag och Emma umgicks mycket när vi va yngre och nu ska vi ses med barnen hehe. Hennes son går med Elias fast han är ngt år äldre:) Sen på onsdag ska Elias på Halloween äventyr med scouterna från 9-16 och sedan på Halloween party från 18-20 så han kommer ha fullt upp.

Bästa vännen när man är sjuk :(


Nu ska jag bara vänta på att Elias kommer hem, sen hämta Igor så han slipper gå hem i detta skit väder. Äta lite sen sooooooova och hoppas man inte blir sjuk :(

Spaghetti & köttfärssås ser inte så mums ut på bilden hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0