<

Idag e verkligen min dag <3


Min mamma skrev detta på sin sida på fb, asså man ser ju rakt igenom vilken enorm kärlek vi har till varandra i familjen åååååh jag e så glad över detta, idag e min dag och jag ska vara glad..!!!


Den 11 nov 1982 kl 12,45 (mitt i maten) föddes det en lite tjej,otroligt söt bebis, som fick namnet Lena efter storastysters docka. Jag var så lycklig, "det blev en tjej till Jippiiee"... Lena kom som "skjuten ur en kanon" o allt sedan dess har det varit "fart" på henne. Kan inte fatta att du blir 28 idag. Känns som om det var igår... Hoppas att jag får vara med läääänge till i ditt liv. Love u so much ♥♥

detta är inget vi bara gör när någon fyller år, detta gör vi alltid. Det finns en som fattas just nu det e min son Elias som är i sthlm och min Morfar som är i Nangijala Tyvärr <3<3<3<3<3

Flummiga jag som alla får stå ut med <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha det var när du skulle bära in hela vedhögen i Brännögård.. "det kan jag (lena) göra, det tar bara en timme eller så"... Du o jag vi kånkade o bar, fikade, pratade o så bar vi lite mer, skrattade, pustade o vad jag vet så ligger den vedhögen kvar än idag.... ha ha ha ha ha, men vi hade så roligt. Precis som du skrev, vi kommer inte bara ihåg varandra i fam när det är födelsedagar eller andra högtidsdagar utan det kan mycket väl vara en grå vanlig måndag när man bara överskjöljs med att vi har varandra, ibland har vi delade åsikter och det ska man ha och då kan vi blir riktigt förbannade på varandra och "rensa luften" och sen e det bra igen och då har vi kommit ännu närmare varandra... Puss puss Mammi

2010-11-11 @ 14:40:36
Postat av: Sören

Ha ha kommer du ihåg att du fick förskottsbetalning, hi hi. Högen ligger kvar men var tog pengarna vägen? ha ha ha ha.... Tror du vi kan gå dit o bära in veden nu? Kram gumman

2010-11-12 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0