<

Impulsiva Lena


Fick panik jag måste ha något att längta till, så jag bokade en resa för någon timme sen :)
Blir samma hotell på Cypern sist men jag älskade det hotellet och jag älskar Cypern, tyvärr gillade jag cypern mkt bättre en Turkiet. Cypioterna är sååå trevliga och inte alls så på hela tiden ME LOVE CYPRUS !
Men jag får vänta ett tag ända till maj och då e det ju varmt här men maj är en riktigt bra månad att åka iväg, man hinner bli lite brun och eftersom jag jobbar sommaren så e det bra att komma bort i maj innan jag börjar jobba:) Jag längtar nu, ska ju betala en viss del nu sista november men inte så mycket så vi delar på det jag o Baby. Men vi kan ändra oss för vi har avbeställningsskydd så vi får byta resa om vi hittar ngt annat. Jag vet inte land som jag vill åka till förutom Cypern, jooo Thailand mm men det får vänta kan inte vara borta två veckor under skoltid tyvärr. Det får komma när jag har semester ngn gång :)

Vattengympan på hotellet :)

http://www.ving.se/cypern/ayia-napa/panthea-village
Länk till hotellet <3



Sa till min baby att jag vill att han ska uppfylla min dröm att få åka som volontär till något land lååångt borta i två veckor, men det kostar över 22 000 kronor hehe men jag kan alltid önska ju:) Efter alla våra resor hade jag faktiskt kunnat göra detta. Men den dagen jag har fast jobb så ska jag spara och sen åka, thats it! sjukt att det ska kosta så mycket nr man vill hjälpa till.. :(


Kommentarer
Postat av: Sören

Säger bara en sak: "Vad va det jag sa"? En gång man har varit på Cypern så vill man dit igen.

Visste väl det. Jag har varit där 3 ggr och vill SÅ GÄRNA åka dit igen.... Sören och jag siktar på att kunna åka själva så då får du och din syster ställa upp med att Louize bor hos er en vecka eller att någon av er bor hemma hos oss. Lämnar inte henne själv en hel vecka.... Love u<3<3

2010-11-19 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0