<

Lata Lena


Jaha då har man lagat mat, lite sen mat men var ju tvungen att göra min komplettering så att inte man får det i farten senare. Maten blev enkel idag korv stroganoff och ris blev det Lätt o Snabbt :) Men idag är jag trött, känslig och bara allmänt tråkig. Jag har kanske inte nämnt att jag har en sjukdom som heter Struma, ganska vanlig bland personer men inte alla som vet om att dem har det. Finns olika sorters struma och jag har låg ämnesomsättning och detta gjorde att jag gick upp 14 kilo på väldigt kort tid. Jag mådde inte alls bra trodde jag var sjuk hela tiden och ville bara sova och knappt äta något alls. Så nu har jag haft detta i ca fyra år tror jag det är och tar en tablett varje dag men kan fortfarande spöka och göra mig trött, irreterad. Men jag nämner detta för att uppmärksamma andra att man kan ha detta utan att veta om det, man kanske tror man är lite deprimerad bara men det kan vara just struma. Här får ni en länk om ni vill läsa mer om strums:
http://www.netdoktor.se/overvikt/?_PageId=582 J

ag är också lite rädd för man har svårar att få barn när man har detta och lättare att få missfall, så man är ju lite orolig. Men mina värden visar bra nu så det ska inte vara någon fara säger Tudor min gynläkare, får ju lita på honom helt enkelt. Men klart man blir rädd vill ju ha ett barn till iallafall och hade passat så bra nu.
Nej nu ska vi äta vår sena mat och sedan ska vi räkna, läsa lite för Elias ville göra detta i sin pysselbok :)

Min dagliga drog :) Hela livet tyvärr men tur inga biverkningar på dem.


Ser inte så inbjudande ut precis haha


Mitt allt, inte febrig längre så gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0