<

Man mår som man förtjänar eller hur va det ?


Jahopp då va man bakis idag, hmm konstigt haha. Hade as trevligt igår fast man kände inte så många på Bond men det va helt okej, en sak som inte va rolig va att jag tappade mitt visakort, men imorse ringde en snubbe som jobbar på Vallås Preem och sa att han hittat det men jag har redan spärrat de, tur man har pengar hemma :)

Jahopp hade iallafall helt ok igår men idag ska jag ha ännu roligare
 har jag bestämt mig för fast att jag är så bakis och trött men denna helgen är LENAS helg :) Kommer få träffa min BÄSTA vän ikväll det va ett tag sedan och jag saknar henne mkt, saknar allt kul vi gjort men som sagt man blir äldre byter umgänge mm. Jag och hon vi träffades när jag va 17 ½ sen dess e hon min bästa fast vi inte träffas så ofta men jag VET att hon ALLTID finns dr för mig om jag behöver henne Älskar henne sååå mycket min älskade Josefin  även kallad Joz i min telefon :) Men som sagt vi har gått igenom mycket ihop mycket skratt, tårar, bråk haha, men e det ngt man vill veta om mig så ska man fråga henne av alla mina vänner :) Jag är glad att jag har Jossan i mitt liv för hon är en kvinna som vet vad hon vill och som står med båda fötterna på jorden. Ibland så har hon vart som en storasyster för mig och hjlpt mig att ledas in på rätt spår. Jag älskar henne min vän JOSEFIN !!!

Joz o Jag


Utgång



Puss Puss


Min baby skrattar på foto wiiii (jag flummar som alltid haha)


Nej nu ska jag äta något sen vila för ikväll så är det BoooOOOoooom !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0