<

Många bollar i luften


Jaha vaknade halv 10 Oooops skulle tvätta kl 8 men sprang ner till stugan och slängde in tvätten, känns så gott att få rena kläder. Plockat, torkat rent och allt som hör ihop är väll en stor del av vad jag gjort idag :( Nu sitter jag här med kyckling i ugnen och hårfärg i håret, kliar lite i håret men det värsta som kan hända är att håret ramlar av eller? hehe. Ska hämta Elias på fritids snart sen ska vi hem till mamma som ska passa honom för idag ska jag och Lovisa på bio med alla våra tjejer från "vänner imellan" ska bli mysigt faktiskt. Sen ska jag hem till pappa för han är hemma nu efter att varit uppe hos farmor i Borås, så han och min farbror är här tills imorgon sen ska dem tillbaka till Borås igen. F-n jag som trodde pappa skulle komma hem efter helgen, tänkte fylla hans kyl med massa gott och sen köpa en fin blomma så han blir lite uppmuntrad när han kom hem men får väll göra detta sen nästa gång då.

Jag färgar håret, svart som vanligt


Kyckling med lite champinjoner och morötter


Vika tvätt Wiiiii vad kul


Nu ska man färga ögonbrynen också sen är jag snygg igen, men allvar så känner jag mig så ofräsch om jag har utväxt, inga färgade ögonbryn :) Hörs senare ikväll alla <3 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0