<

Oj nu va det ett tag sedan...!!


Tjohoooo alla snyggingar, fula, tjocka, smala, långa, korta och underbara människor
Det va ett tag sedan jag skrev nu wooooohoooo det har hänt mycket denna helgen, haft en lååång födelsedag från torsdag till igår (söndag). I torsdags var vi på badhuset och det har jag redan lagt upp här på bloggen, det dåliga med mig är att jag inte tagot foton på mer presenter men får skriva upp vad jag fick:)
I fredags bjöd min baby ut mig på middag på Verona, där jag åt laxpasta med vitt gott vin muums ( är så hungrig just nu mmm) Senare så drog vi hem till gulliga Johanna Hultstrand som bor i närheten av Verona, där va hennes mamma och syster och vi hade så trevligt i några timmar, vi åkte sedan in till stan där vi kollade läget på Morfars sedan så var vi på Bond och dansade vi hade mega kul. Inte ofta jag och Igor går ut så det va extra kul att få vara med sin baby ute och parta lite <3

I lördags så hade jag en underbar lugn dag, va hemma och gjrde inte så mycket alls men framåt kvällen åkte jag hem till Kryckan där vi va ett roligt, gott gäng. Drack, lyssnade på musik och bara umgicks. Valde att inte gå ut så vi stannade där men tog sedan en taxi hem vid ca tre tiden. Trevliga människor gav mig en underbar present EN BRA KVÄLL !!!
 
Hela gänget


Me, Joz and Emelie


Meeeeee hehe


Henke och Emelie




Igår söndags så kom min lilla familj pch firade mig fick presenter och vi åt sallad, kakor, bullar mm hade jätte mysogt. Älskar min familj och e så glad att vi inte spelar ngt som vi inte är utan vi e oss själva ch om ngn inte kan acceptera det så DRA !!! 



Familjen <3<3<3<3<3<3



Baby med min systerdotter <3



E för trött men återkommer sen Pusssss Alla !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka sockerböna :P Extra kul att läsa när ens egna namn dyker upp ;)

2010-11-15 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0