<

Trött ååååh trött

Varför har man inte mycket pengar fööööör? jag vill resa, öppna barnhem och rädda djur. Jag vill jag vill o jag vill !!!!!!
Jag orkar inte med detta land mer, vad ska jag göra då? ngt bra råd någon?
Idag är det fredag och jag har kommit till en period nu då jag bara vill resa till ngt varmt, sitta vid havet med en kall drink och bara filosofera och bara VARA. Snälla varför kämpar man hela tiden med skola när man inte kommer någon vart, man blir aldrig rik ju. Jag är bara trött på vädret ska nog gå i ide som en björ shiiiet va nice det hade vart eller hur? Slippa denna mörka tiden inte alls kul ju :( Nej jag har inget bra att skriva idag så jag lägger ner detta NUUUUU.....


Åååååååh jag vill Nuuuuu !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0