<

Uttråkad blää


God middag alla, jag vaknade nio idag och Elias ska vara hemma idag också så jag vet att han är frisk helt så han inte blir sjuk igen. Vi har föreläsning idag men jag kan inte gå så Lovisa får gå och ta infomation till mig istället. Igår kväll kom Roza grannen ner till mig och vi drack lite rödvin, sen gick vi ner till Emelei sen stund och tog en öl :) Blev hastogt trött så jag gick hem och somnade. Lagade en del mat igår och bakade så Igor hade en del att välja på när han kom hem.

Min fina sockekaka, måste erkänna den blev suupergod <3


Fullt upp i köket :)


Mina trötta små pojkar<3<3


Roza kelar med Lillo <3


En sak jag tänkt på är att ju mer man gör något för någon ju mer blir man tagen för givet och det är hemskt tycker jag, jag kan känna så ibland med Igor men det kanske bara är en känsla som inte stämmer. Men kan känna att ju mer jag gör hemma ju latare blir han och det fungerar inte så i mitt hem alls. Jag hade ALDRIG tillåtit att ha en man i mitt hus som inte gör något alls och som bara stökar ner nej ALDRIG usch tycker inte ens det är manligt någonstans. En man för mig är en man som kan jobba, tvätta, städa, laga mat och ta hand om sina barn. Jag vet att Igor jobbar mycket men så fort han är ledig så hjälper han till hemma och jag är han evigt tacksam men jag hade de kravet när vi blev ett par att jag inte gå med med på att ha en soffpotatis neeej fy inte alls bläää. Likadant om vi får ett barn ihop då kommer han få hjälpa till så är det bara och jag är inte alls orolig för han hjälper till så mycket med Elias idag, tar upp han ger han frukost och tar han till skolan. Jag är tacksam att jag har Igor men ibland så kan jag bli lite småless på han men det kanske är att jag blivit lite bortskämd med han hehe. Nej jag vill inte ha en man som bara kommer hem slänger saker efter sig och skiter i vilket det funkar inte i mitt hem iallafall. Jag vill att min son ska se att man hjälps åt så att han också gör det när han blir äldre. Men inte alla som förstår mig i detta men det skiter jag i för min man har krav på mig och jag på honom ha ha ha och vi klarar det GALANT <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0