<

Ännu en ny dag


God Morgon

Idag blir det lite plugg med Lovisa som kommer nu om en kvart, senare klockan fyra kommer Sara så ska vi åka till Eurostop och köpa doppresent, sen ska jag handla lite mys till ikväll. Idag är det fredag och det är många som ser fram emot ledighet, själv så pluggar jag så jag ser inte helgen som något fritt från uppgifter men jag försöker iallafall. Vädret är ju skit som vanligt och man blir en aningen seg i kroppen, man vill bara ligga i sängen och softa hihi. Igår va jag hemma hela dagen och fixade med att föra över foton från den stora bärbara datan till min lilla data, det var typ 3000 foton en del att ha men jag ska lägga in alla på ett Usb sen lägga undan typ i bankfack. Har inte så mkt foton på datan nr elias var riktigt liten utan et har jag på vanliga foton i min hemliga låda i garberoben:) i den lådan har jag ALLT asså, alla brev jag fått genom mina år från kompisar och killar o är riktigt kul att läsa dessa<3 Senare på kvällen stack jag ner snabbt till Emelie min granne och tog en cigg. Ska kanske berätta varför vi känner varandra:
Vi har haft mamma och 4 kattungar utanför våra hus som jag och Matti en äldre man har matat, fick kontakt med kattfoten och la ut dem på deras sida.. Det visade sej att Emelie kunde hjälpa till några dagar för att få in dem:) vi klickade mega bra direkt en riktigt underbar tjej tycker jag och vi har kul ihop. Nu har vi fått in tre kattungar och mamman. Jag är kär i mamman och hade tagit hem henne om jag hade fått och kunnat. Kommer lägga upp foton på dem här senare fina är dem allihopa o söta.

Jag & Emelie <3

Nej nu orkar jag inte skriva mer men kommer mera ikväll, om inte sara kört i diket eller ngt man vet ju aldrig med henne ha ha ha :)

See ya


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är i full gång hela tiden du Lena :)HÄRLIGT

2010-10-29 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0