<

Elias min sjukling <3<3<3<3


Elias är så dålig och jag är ju så orolig hela tiden, kollar honom så han inte ör för varm och så han dricker vätska och det gör han. Han somnar och vaknar hela tiden stackaren. Elias har alltid klagat på att jag och Igor köper blommor till varandra så nu när jag var på Maxi så köpte jag en gul krukväxt till honom som jag ställde i hans fönster:) Det kommer bli en lång natt för mig då jag inte kommer att kunna sova eftersom jag vill ha koll på Elias. Blev ledsen innan för jag HATAR att se honom så här blää, han är sjuk en gång per år om inte mindre och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera och göra, Igor sa till mig innan att jag var löjlig och jag blev mer ledsen men han ångrade sig lika snabbt så han kramade om mig och sa förlåt, så det e okej nu. Jag vet inte mer vad jag ska skriva idag har inte hänt så mycket idag mest slapp, slapp och slapp!!!

Min sjukling :(


Elias fina växt han fick av mig <3


Mina inneskor jag köpte på Maxi idag


Baby håller ställningarna hemma hihihi <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars Elias..... Hoppas att han blir bra fort. Tycker att vi hade en jättetrevlig kväll men vi är ju som vi är..... halvtokiga. Mormor var ju för go när hon stod o körde Lovelia i vagnen fram o tebax hela tiden o INGEN fick ta över. Kram till dig, till Igor o en extra stor till Elias. <3

2010-10-31 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0