<

En lugn dag & kväll


Jaha då är man hemma efter att ha varit hos grannen Emelie, bara käkat chips och snackat skit. Trevligt att man har så goa grannar som man kan träffa och umgås med. Elias har varit hos sin kompis Mikael hela dagen, han bor också granne med oss. Tanken om att flytta har vi lagt åt sidan för jag älskar min lägenhet och allt runtomkring, okej att maraton har sitt lilla "rykte" men det är snart två år sedan jag flyttade hit och har inte märkt något dåligt alls, förutom en granne som tydligen gillar att klaga på det minsta lilla. Vi har fixat lägenheten så mycket så att den känns ganska ny faktiskt, en del som faktikst sagt att det inte känns som maraton inne i lägenheten ha ha. Så vi kommer att stanna här ett bra tag till så får vi se vart vi hamnar sen :)

Har varit en lugn dag då jag bara ha slappat, så skönt att man städar och tvättar innan helgen så slipper man göra det på helgen. Så nu håller min baby på och byta lampa i Elias rum då han ska få en dimmer så man kan sänka och höja ljuset, har detta i resten av lägenheten. Ska bara ligga i soffan medans älsklingen ska göra Tacos sen soooova. IMorgon är det skolan som gäller, börjat på utvecklingsarbetet så jag och Lovisa har en del att göra nu *puuhhh*


Coola killarna....Baby med Elias och kompis !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0