<

God Morgon alla <3

Hejsan alla människor som läser min blogg :)
Hade en super bra dag igår, fikade med Rebecca och Fana + elias och emilio. Sedan var vi hemma hos Fana och åt lite och barnen lekte. Lämnade senare Elias till sin pappa där han ska vara till på måndag men jag träffar ju honom igen på lördag på dopet :) Jocke mår inte bra av att bo i Halmstad så vi vet inte hur detta kommer att gå, jag vill inte att Jocke ska bo här och må dåligt och då är det bättre att han flyttar till sthlm så får vi hjälpas åt både jag, jocke och igor med elias när det gäller att resa dit så ofta han kan. Jag älskar min son och jag vill att han ska vara lycklig men om inte hans pappa är lycklig av att bo i Halmstad så kommer Elias känna av detta. Detta är en jätte jobbig situation där både jag och Jocke vart ledsna och att Jocke lever i ett STORT dilemma nr det gäller detta med att flytta. Det kommer fixa sej på vilket sätt för vi kommer alltid göra det bästa för Elias. Om det slutar med att Jocke flyttar tillbaka till sthlm så får man fixa detta så bra man kan, tacka gud att jag har Igor som då kan hjälpa mig. Igor ser Elias som sin son och jag är så tacksam för detta, att han och Elias har en så bra kontakt. Jag har turen att ha världens bästa pappa till min son och världens bästa bonuspappa till min son.

Baby med Elias och min systardotter Jasmin Love youu <3


Jag har en tanke just nu och det är att jag startar debatter på facebook som tydligen startar igng många människor, ngt som absolut inte folk kan komma överens om. Jag kommer att skriva på min fb sida om vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. I mig lever en liiiiten djävul och den kallas skrållan haha, för varje gång ngn klagar eller ge mig en pik om detta så blir jag bara värre och gör det värre tyvärr. Men som sagt mina debatter skapar två sidor och det är att rätt och fel, alla är inte överens och det jag tycker e rätt tycker ngn annan är fel. Så länge man inte trycker ner ngn annan och att man accepterar att andra faktiskt tycker olika så är det okej att debattera. Man ska absolut inte tros sej veta mer en alla andra heller för det är inget man vet själv. Alla lägger väll inte ut hela sina liv på min debatt och just därför vet man inte vad andra har för erfarenheter mm.

Nej nu orkar jag inte skriva mer nu väntar jag på Lovisa för vi ska plugga sen ikväll ska jag hem till älskade Linda som jag inte sett på ett tag, ska bli mysigt <3


Söta Linda <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat!

Vill bara säga att jag gillar dina debatter som du "startar" på Fb o att du ska fortsätta vara den du är både på Fb o i verkliga livet.... Du är och förblir Skrållan... hi hi. Tråkigt att Jocke inte trivs så bra i Hstd men det löser sig, det brukar det mesta göra. Gillar bilden på Igor, Elias o Jasmin. Ha det gott o puss på dig. Mammi

2010-10-28 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0