<

God Morgon


Jaha då är det en ny dag igen, Igor är och lämnar Elias på skolan och jag ska köra honom till jobbet så jag kan ha bilen senare då jag ska iväg. Elias ska till sin pappa Jocke idag till måndag men jag kidnappar hon en stund i eftermiddag för vi ska till min kompis Fana och hennes son Emilio så dem kan leka lite, dem funkar jätte bra ihop. Nu ska jag snart upp ur sängen har kollat lite på Vakna med The Voice och dem är bara för roliga haha vilket nice jobb dem har ändå hehe. Ska senare till Klasskompisen Lovisa för att fortsätta med vå projektplan så vi kommer ngn vart. Vi ska ju göra ett utvecklingsarbete på 15 poäng i 10 veckor då jag och Lovisa ska göra en utärdering genom Region Halland om socialförvaltningens försörjningsstöd (tidigare socialbidrag) vi ska kolla upp vad dem unga vuxna mellan 18-24 vad orsaken är att dem slutar sitt försörjningsstöd mm. Det ska bli intressant tycker jag. Senare idag ska jag fik med Brudarna, kommer in lite foton senare ikväll. Ha en bra dag alla ! Kram


Jag och min bebis Lillo..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0