<

God Natt alla <3

Jaha då är denna dagen slut, dagarna går för snabbt nu tycker jag känns som jag inte hinner med tiden alls. Har haft en bra dag med lite plugg, mys hemma sen handling på Eurostop med crazy Sara hehe:)
Efter det så stack jag ner till kära grannen Emelie en stund och satt där och gjorde absolut ingenting alls. Stack hem och umgicks med min kära man, åt och kollade på Idol ihop jätte mysigt. Jag har kanske tidigare nämnt att jag tror på karma och jag tror att jag fått Igor för att jag gjort något bra tidigare i livet, för han är bara den bästa av dem bästa. Att ha han som man är en av dem största presenterna jag fått efter Elias förstås ;) Jag är så lycklig just nu för jag har allt man kan ha, en underbar son, man, snart klar med min utbildning, ekonomi så man överlever och kan unna sig saker utan att få ångest som man alltid fick innan. Jag har ALLT man kan ha, en underbar familj som ALLTID stöttar mig till 100 % och som tror på mig och det jag gör, alla mina älskade vänner som finns där och som tar mig för den jag är. LYCKLIGAST e jag just nu. Jag känner att efter så många år av tårar och vilsenhet så har jag äntligen hittat rätt i livet. Jag är en människa som alltid ska tänka, analysera allt som kommer i min väg och när jag ibland tänker tillbaka på mina värsta år så inser jag att jag kommer ha använding av varenda minsta grej under mina år. Jag har blivit sååå mycket starkare av allt som jag fått gå igenom men jag ser detta som en positiv sak.

Efter Idol stack jag ner till Emelie, inte alls långt bara några meter haha. Suttit där och druckit några öl och pratat om allt mellan himmel och jord. Vi har pratat om folk som det går lite snett på och vad vi tror att orsakerna kan vara. Vi tänker ganska likt i mycket vilket känns bra och jag gillar denna tjejen starkt, hon verkar vara en tjej med hjärtat på rätt plats. Nu ska jag sova för imorgon är det dop vid tre sen party hela kvällen, det blir en lång kväll och det ska bli så kul för jag kommer vara med alla dem som står mig närmast hjärtat <3<3<3

God Natt alla Kramizzz

Mina finaste <3 (en varm dag i Cypern)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja... Du kan vara glad för det du har idag och det unnar jag dig AV HELA MITT HJÄRTA!!! Jag har ju varit med under HELA ditt liv och jag vet ju hur det har varit o vilken skillnad det är mot nu. Både jag, Sören o Louze är oerhört glada över vår "svärson". Vi diggar honom jätte jätte mycket och det hoppas jag att han vet o känner för det är han också värd!. Elias är ju en bonus, enda killen (hittills) i barnbarns skaran.... Tänk så RÄTT morfar hade när han sa: "den enda du INTE behöver oroa dig för är Skrållan, hon kommer att klara vad som helst o hon kommer att gå långt i livet" och "är det nån som får en son så är det f-n i mig Skrållan"... Vi älskar er alla 3. Puss från mamma

2010-10-30 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0