<

God/dålig morgon till alla !!



Ja denna dagen började bra och jag var på humör men nu är jag bara allmänt deppig, att jag ibland kommer i diskussion med Igor är ju ingen nyhet för någon men att han kanske få en del skäll som vissa andra skulle behöva ha istället.  Men han får antagligen det för att jag känner mig mest trygg med honom. Har bara en känsla av att en del av mina så kallade vänner inte alls uppskattar mig som jag gör med dem och att jag faktiskt försöker göra ALLT för dem, till och med att jag kan lägga bort en del planerade kvällar med Igor för att finnas där för en vän som mår dåligt. Mina vänner som står mig jätte nära vet att jag ALLTID finns där om det e något dag som natt men ibland känns som att en del inte uppskattar detta eller inte ens tänker på detta. Jag är den människan att jag glömmer ALDRIG vad folk gör för mig och detta är något som jag ser som positivt. Jag är inte bäst på allt och jag har mina brister men jag hade nog ALDRIG fått för mig att göra en vän illa medvetet. Ibland så har jag frågat min mamma eller Igor om jag är onormal för ibland känns det så tex, att jag finns där 24-7 för alla och kan offra mkt för människor runt mig som har det jobbigt. Jag kan till och med offra för någon jag kanske inte känner så mycket heller för det ör sådan människa jag är. Jag är bara allmänt trött och ledsen idag, jag vill inte alls plugga men snart kommer min söta Lovisa så hoppas jag att jag blir på bättre humör :) En sak som gör mig stolt är att jag inte lägger ner lika mycket energi och tankar på saker som jag kanske gjorde förr, om någon ignorerar mig och mina känslor så inser jag att det är inte värt att vara ledsen för detta då denna människa inte visar någon empati. Jag tror på Karma åh jag vet att man får tillbaka allt man gör, har själv fått erfara en del :) Måste vart grymt elak nr jag va liten eftersom min mina tonårs år va hemska till en stor del iallafall. Nej nu ska jag plugga, ha en bra dag alla !!!


Plugga hela dagen bläää, har en pucko som energi :)


Jag är en aning sliten och blek idag men What Ever !!(ser typ rynkig ut)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är tufft med sådana dagar/morgnar.

Ibland får "de mina" också skit från mig för sånt som andra skulle ha men som jag inte kan nå.... så är det nog i de flesta förhållanden, om man känner sig trygg med varandra.

Du är inte onormal för i så fall är jag det också.. och du va inte alls j-lig när du va liten. Det blir bättre och bättre, jag lov... Säger som morfar brukade säga "va snäll mot de som är snälla och skit i de som är dumma"..... Ibland rensar man bland sina kompisar men riktiga vänner fnns alltid v

kvar.... Så är det bara, även för en 53-åring som jag. Love u gumman <3

2010-10-25 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0