<

Jaha då va denna dagen snart över

Då har man kommit hem efter man vart en runda inne hos grannen och bara softat. Haft en bra dag med lite plugg, storhandlat och vara njutit av detta härliga soliga väder :(
Kollar just nu på kanal 3 om en sekt fy vad hemskt asså att det ens får finnas i Usa men tydligen finns det till och med poliser som är med i denna sekt. Så sjuka människor det finns, men som en sociolog som man äär så tänker man ju på att detta kommer ju ifrån något. Anhöriga, miljö eller något. Man är som människa mycket lätta att manupulera (stavning?) men att vi är många som inte vill erkänna det. Vi lever efter en viss norm i samhället, och det finns ingen som kan säga att dem inte gör det. Som man läst inom sociologi att det måste finnas någon som går över normens gräns för att man ska veta vad som är fel eller rätt. Låter nog väldigt flummigt för någon som inte läser detta ha ha ha. Men det är ett intressant område tycker jag:)
Jag älskar att analysera saker och ting och att få veta hur andra människor tänker vid vissa siuationer eller beslut.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på Tv och äta mina smörpopcorn


En av mina killar, så kär och sällskaps sjuk Älskar honom min Lillo..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tittade också på programmet om sekten i USA.... Fy farao vad hemskt. Visst är det lätt tt manipulera människor, "ju svagare människor ju lättare att manipulera/bli manipulerad"....

Ni kom rätt sen efter vårt telefonsamtal hi hi?.... Puss o kram till hela familjen

2010-10-26 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0