<

Jaha då va det fredag

Woooow tänk vilken skillnad det är på människor en fredag, man ser verkligen skillnaden på folk när det är måndag eller fredag hihi, det e en helt annan astmosfär (stavning?) på en fredag eller måndag. Då jag pluggar så kan jag lägga upp mina studier lite själv så helgen är inte ngt wooow för mig förutom att man kanske träffar vänner som man inte annars träffar på vardagar. Jag gillar söndagar om jag inte är bakis vill säga, det kan vara riktigt mysigt att gå upp tidigt en söndag och bara ta en promenad eller åka någonstans. Det jag älskar med Igor är att han är precis som mig IMPULSIV, älskar när man bara en morgon kommer på att man vill åka till Ikea, Göteborg eller liknande.

 Ja ja apropå mitt vanliga babbel så ska min älskade systerdotter döpas imorgon och det ska bli jätte kul, min syrras blivande man är från Chile och hos dem blir det fest, alltså kanske inte sån fest som vissa tror när man säger fest, ingen fyllefest. Men dem har hyrt lokal som dem kan ha hur länge dem vill, handlat dricka mm. Alla barn är med så vi är allt från nyfödd till GAMMAL hehe. Ser fram emot detta och är jätte glad att min vän Sara också är bjuden:) Och sen kommer jag ju få dansa SALSA som jag bara ÄLSKAR <3<3<3<3

Nu ska jag slappa lite sen kanske gå ner till Emelie en stund, får se<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0