<

Lovelia Angelina Valenzuela döps idag <3

Idag döps min kära syster dotter och ser fram emot detta. Sovit länge idag för att orkar kvällen hehe. Ska vara hos Sara kl 14 och ta en för öl haha men vet inte om jag känner för det men Igor och Sara kan ju ta en.

Lovelia ( lägg märke till hur jag ser ut ha ha)




Min Outfit till Dopet, klänning från turkiet, bolero från Igor :)




Ville ockås lägga in ett äldre foto:)

Putte, Elias, Mormor, jag och Jasmin

Nej nu orkar jag inte skriva mer men kommer mer imon med lite bilder mm från dopet Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Tess - Blivande mamma v36

Vi var oxå på dop idag. =) Dom är så söta d små liven! Du är inte sugen på en till? =)

2010-10-30 @ 21:01:37
URL: http://blindfold.blogg.se/
Postat av: Lena

Klart jag e sugen på en till, we try men inget resultat haha det kommer nr det kommer Kram Lena

2010-10-31 @ 15:34:04
URL: http://skrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0