<

Mat, fika och bara soft


Jaha då är man hemma från Lovisa, vi kom en del på vägen iallafall och vi stressar inte upp oss vilket är skönt. Har precis betalat räkningar fy fan rent ut sagt vad mycket räkningar jag har blää, en massa onödiga prenumerationer och skit som jag ska ringa och säga upp senare idag, har redan sagt upp en del. Men det är så tråkiga pengar för jag känner själv att jag har en bra ekonomi men vet inte vade jag gör med pengarna hmmm måste nog till banken och be dem hjälpa mig och lägga upp en budget. Det är ju jag som styr allt detta hemma som ni kanske förstår:) Men snart fyllar jag ju år kanske kan önska mig 1 miljon eller något och se om det finns någon snäll själ som kanske kan ge mig det ha ha ha rolig jag e. Nej men jag kommer att få en resa till värmen iallafall nu i november vilket ska bli underbart, har inte beställt någon utan vi ska göra det dagen innan hade vi tänkt oss. Jag orkar verkligen inte med detta vädret mera och vill bara till solan, blir depprimerad asså:( Funderar på att gå på ljusterapi, är det någon som vart på detta och kan rekomendera det??? Tacksam för svar isåfall.


Hellre snö en massa regn iallafall, foto från förra vintern med mina två babys <3


Nej om man nu ska göra någon mat så man får något i magen innan man ska hämta Elias på skolan för att senare hämta Manuela med barn för åka och fika med alla brudarna, ska bli kul att få träffa alla mina upptagna tjejer. Elias ska ju leka med Emilio senare så jag kidnapar honom från hans pappa idag hihi :) Hörs senare, som ni märker så uppdaterar jag ofta för jag tycker detta är så kul och hoppas att jag har några trogna läsare iallafall :) Puss på er


En av dem bästa tjejerna i mitt liv, Lovisa <3


Kommentarer
Postat av: F

Mysigt med fika idag!!! Härlig, sprallig tjej e du Lena. Va bara tvungen o kommentera hihihi Puss och kram.

2010-10-27 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0