<

Ny dag & Nya tag


God Morgon allihopa..!!

Men vilket väder man vaknar till regn, blåst och bara grått bläää inte konstigt människor är depprimerade i detta avlånga land. Jag somnade iallafall ca 24 igår och har sovit så gott, drömt om att jag vart utomlands men att det var kallt och inte varmt *brrrrrr* gillar jag inte alls.

Idag så ska Elias på gymnastik kl 11, han går ju på Halmstad Frigymnaster och måste bara säga att han är duktig och my¨vket disciplinerad (för det mesta iallafall) Så tänkte bara lägga in lite foton här från vår morgon så hörs vi lite senare I HOPE.


Heeeeela gänget, Elias fullt med torkad tandkräm he he

Nyvakna


Jag & min älskade Lillo, min andra son


Jag fular mig som vanligt !!!




Hoppas ni alla får en bra dag idag trots det tråkiga vädret, mysiga söndag med ljus och bara slappe !!




Kommentarer
Postat av: Tess - Blivande mamma v35

Tjingeling! Vilken mysig blogg du har Lena! =)

2010-10-24 @ 11:26:43
URL: http://blindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0