<

Tankar & Funderingar

Ja som jag skrivit tidigare så kommer jag skriva mer här på denna blogg då en del töntar klagar på mig på fb.
Igår kom en granne hit ledsen o jag satt upp till 4 inatt, känner att jag har såå många runt mig som mår dåligt o som jag vill hjälpa men kan inte. Att många runtom mig har haft ett tufft liv o då menar jag TUFFT liv, inga små bråk hemma el tappat en nyckel. Jag har lovat mig själv att ALDRIG glömma dem jobbiga åren i mitt liv. Jag e inne i en lycklig period nu där allt går bra med det mesta skola, ekonomi, kärleken och självklart den BÄSTA av allt min älskade Elias.
Fast jag e inne i en lycklig period så betyder inte det att jag glömmer hur det är att må dåligt att ha det jobbigt med olka saker, för det e tysligen många som glömmer hur dem själv har mått o tror inte detta resulterar i ngt gott.

Jag ställer upp på mina vänner för att jag ÄLSKAR dem mkt o för att jag e en sådan människa. Åhh när det gäller familjen så finns jag alltid dr med men det vet dem redan hehe. Jag är ibland tacksam för alla bråk, skrik mm jag o min mamma haft för det har gjort att vi e så nära idag. Man märker att folk på facebook reagerar o själva ser att vi har en väldigt stark relation, men det finns ju bakomliggande saker till detta.

Jag som alltid skrivit mkt på fb kommer ju minska på detta nu nr jag har min blogg, åååh den som klagar på min blogg kommer jag förgifta ned virus på dennes data ha ha ha.

Snart hoppas jag att min älskade crazy Sara, sen e det bara softa men vi hörs ikväll Tjingeling....

Ville bara visa ett fot på min sötnöt, många års vänskap och fortfarande samma!!
Finns bara en Sara thats it!!! Love her ....<3

Kommentarer
Postat av: Janina

Roligt att du skaffat dig en blogg välkommen till bloggvärlden!!

Håller med dig helt och hållet att man ska bry sig om sina medmänniskor och inte glömma vad man själv gått igenom!!

2010-10-23 @ 12:33:30
URL: http://yahneenah.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja det ska bli intressant, bara vet inte hur man kommenterar tillbax så gör på detta sättet hehe

2010-10-23 @ 12:48:40
URL: http://skrallans.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härligt att höra Skrållan..... att du ALDRIG glömmer var du kommer ifrån.

Jag glömmer ALDRIG vad morfar sa till mig när jag tog min examen som akademiker; "Jag är jätteglad för din skull men glöm ALDRIG var du har dina rötter o var du kommer ifrån, en stolt familj med sina fel o brister"... och det har jag inte gjort, glömt alltså.... Han hade varit mycket stolt över dig o vad du har åstadkommit hittills.... He he när det gäller våra "bråk" har jag nog oxå lärt mig en hel del... och vi har en solid, fast grund byggd av kärlek, omtanke o förståelse---- Hoppas att det fortsätter så.... Love u. Puss mammi

2010-10-23 @ 18:39:01
Postat av: Putte

Du är bara bäst. Jätte fin blogg gumman.. puss

2010-10-27 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0