<

Trött efter en bra dag igår :)

Hej

Sitter just nu med lillasyster, Igor och Elias i soffan och kollar när Igor spelar ps3. Igår var vi på dop och hade riktigt kul men på en timme från att vara helt okej till en annan timme så hade Elias 40 grader i feber inte alls kul för han och Jocke fick åka hem ganska tidigt, och jag kunde inte sova på hela natten för jag var så orolig för Elias och hatar att inte vara med han när han är sjuk. Men jag litar på att hans pappa klarar det galant men jag vill ändå ha han hos mig när han är dålig. Men dopet va jätte kul, alla dansade och hade riktigt kul. Det hände en liten incident men jag hoppas att detta kommer att fixas senare:( Men annars va dopet riktigt lyckat och min gamla mormor var med nästan hela kvällen, hon stod upp och drog Lovelia i vagnen fram och tillbaka och ingen fick ta över ha ha. Envis liten tant min mormor men hon e bara BÄST iallafall hehe.

Min älskade mormor och jag <3<3<3


Imorse ringde söta Emelie till mig så jag stack ner till henne en liten stund, tog en cigg och bara pratade gårdagens bravader haha, alltid lika kul och höra vad andra haft för sig under sina lördagskväll hehe. Jag är jätte trött idag så jag kommer nog somna tidigt om inte Elias blir mer dålig, nu ligger han bredvid Igor med täcke och har precis fått en supp i rumpan (vägrar att svälja tablett) men igår svalde han en panodil men då fanns det inget annat. Skit samma bara han mår bättre, flytande funkar inte för han spyr upp det. Jaha här kommer lite foton från dopet annars finns alla 72 st uppe på min Facebook sida, så har ni inte mig så adda mig<3<3<3


Dopföräldrar mfl

Doptjejen Lovelia <3

Mina systrar och systerdöttrar

Sverige & Chile

Elias, Cassandra, Igor & Sören tjantar sig

Hela unga gänget


Ja det va ett jätte roligt dop <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0