<

Välkommen till min nya blogg!

Jaha då har man skaffat sej en blogg, detta pga att folk speciellt på Fb har klagat på att jag skiver för mkt dr. Jag valde då att starta en blogg som jag kan skriva vad jag vill hur jag vill och när jag vill GOTT !!
Det e lite svårt att fatta men det fixar nog sej tror jag, vill ju kunna svara tillbaka på mina kommentarer men fattar inte hur man gör, det e ju det som e grejen att kunna skapa en debatt här o att jag själv ska kunna kommentera tillbaka ju :) Detta kommer bli kul, och intressant hehe...men den som klagar över vad jag skriver på denna blogg SLUTA läsa då...!!!

Hörs imon Kramizzzz

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-10-22 @ 20:40:16
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack desamma :)

2010-10-22 @ 22:53:27
Postat av: Mamma

Så fin design o vilka underbara bilder. Ni är så fina alla 3..... Love u. Puss

2010-10-23 @ 11:30:53
Postat av: Jasas

Fin Blogg Lena!! Jag som älskar att läsa bloggar kommer bli en trogen läsare här inne!

2010-10-23 @ 12:39:23
URL: http://Jasas.se
Postat av: Lena

Ja hanna det e bara att läsa på kommer nog vara en hel del här inne hehe...bara det att jag inte vet hur man kommenterar tillbka men detta funkar ju hehe.

2010-10-23 @ 12:51:32
URL: http://skrallans.blogg.se/
Postat av: rie

hej gumman.

kuuul att du har börjat blogga.

fattar dock inte hur du hinner med det också, du har ju redan ett fullspeckat liv :P



kraaaaam och lycka till

2010-10-24 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0