<

Varför måste vi tjejer få lida ?


Lovisa gick för en stund sedan och jag tyckte att jag skulle ta hand om vårt skåp med bara skit, jag har köpt pärmar som jag tänkte använda till alla papper. Jag är en människa som vill ha saker iordning och reda alltså närmare bestämt pedant. Vill ha det rent och fint, inte känna att man  kliver över stora bollar av damm och kvalster blää. Mamma är jätte duktig på att spara på alla papper och i längden är det ju bäst om man måste ta fram något men jag orkar inte men MÅSTE, konstigt att jag inte är så organiserad när det gäller papper.

Nog med detta snack, jag har en sådan jävla mensvärk och kommer snart kravera eller hur det stavas:( hade så här ont förra månaden också och nu igen PALLA, har inte haft så här på flera år innan jag fick Elias varför komma nu då? Mamma kom hit med tabletter till mig igår men jag är sån tönt vågar inte ta två haha. Måste laga mat och hur fan ska detta gå till, sen handla med galna Sara phuuuu hur ska denna dagen gå. Man är inte speciellt glad heller eller pigg när man har denna jävla MENS, trött på skiten. Eftersom jag aldrig blir gravid så kan väll ikaväll mensen försvinna skit, anus rumpa mens skit. Tänk vad killar få slippa, bara hatar just nu. Ursäkta språket men Eyyy Thats ME SORRY :)
 
Här är snygga jag Live in ACTION, nyvaken och spöklik :)



Och här  en aningen snyggare.....Miss it Miss it
Ville bara visa er hur jag såg ut när jag var som smalast, olika åsikter jag vet men jag saknar *buuuu*


Hörs senare för nu ska jag skrika ut min SMÄÄRTA och se om någon hör mig och tar bort denna smärta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0