<

Jag bär på en hemlighet....

Heeeeej alla saknade läsare

Jag har varit så dålig jag vet FÖRLÅT FÖRLÅT men jag är så trött, mår inte riktigt bra heller vill mest bara vara hemma och titta på tv och inte prata med någon just nu. Orkar inte vara social alls och jag orkar inte ens bli arg på Igor (då e det kris asså haha) Jag har haft en helt okej nyår men sovit för det mesta hehe, vart i tyskland hos Igors syster och henns kille, dem bor i Flensburg, precis vid havet och det är helt underbart fint där tycker jag :)
Eftersom jag inte mått så bra så har jag mest bara vilat och tagot det lugnt, vart med mina nära och kära.

Vi har en del i skolan nu och suttit med detta fast jag mår dåligt och idag fått skiiiiit nackspärr, jag har otur och det är inte meningen att jag ska må toppen:( Igår så hyrde vi Blue Ray filmer på biblioteket, visste inte ens om att dem hade Blue Ray men det blev fyra stycken för 60 kr en vecka och det va nya filmer :) så jag och baby hade filmmaraton iår kväll från kl 17-24 hehe as mysigt att bara få liga och vila och vara med min baby. Elias är hos sin pappa men kommer hem imon wiiiiiii saknar han så mycket vart ifrån mi i en vecka snart det e mkt. Men han har haft det så bra över nyår hos honom, roligare en han hade haft med mig som inte mår så bra och som bara vill sova. Det är inte kul att må så här som jag gör just nu för jag hade så gärna velat jobba oxå dem sms ju om tider hela tiden hade kunnat tjäna massa pengar ju men så är livet för Lena allt kan inte gå min väg som vanligt !!

Kom på mig själv med att jag inte ens ringer någon längre, det är inte likt mig men jag orkar inte vara social och dem som är mina vänner vet om att jag inte mår bra och respekterar detta :) Jag vill gärna träffa alla min underbara vänner men vill inte bara sitta där som en zombie och bara dra ner alla i en dålig stämning, lika bra jag är hemma då. Man kan alltid komma hem till mig om man vill men det är då på egen risk pom man vill komma hit haha. Jag har inte ens orkar städa och då är det något konstigt asså, ja som hatar att ha det stökigt asså.

En annan sak är att vi säker lägenhet men det finns ju inga och om det finns då är det en köpoäng på 3000 och det är helt sjukt ju, man får 1 poäng för varje dag man står i kö. Kan ni då fatta hur länge man stått i kö om man har 3000 poäng? Jag har 700 poäng haha kan inte ens få lägenhet här på Maraton ju, men skulle ju helst velat ha en större här men det är svårt. Ja man får väll bara vänta och se vad som händer, om det kommer något. Som jag brukar säga det kommer när det kommer:)

Nu ska jag och Lovisa äta mat, ska se om jag får i mig lite :)

Skriver mer ikväll, ska försöka att inte glömma nu sorry PUSSSSSSSSSSSSS

Jag och Leo (Igors systers hund)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack för uppdateringen ;-)

2011-01-05 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0