<

Lördag.... Soffan och Canal + och en jävla värk...

Sovit skit inatt, drömt heela natten så jag känner inte ens mig utvilad och känner mig bakis utan att ens druckit en endaste droppe. Elias hann bara ta på sej och äta frukost sen gick han hem till sin kompis som bor trappen bredvid för att spela Wii, han tar med sej sin kontroll så spelar dem emot varandra. Dem umgås såå mycket och jag hinner knappt se min son längre och ibland får jag tvinga han att vara hemma för jag vill vara med honom. Jag vet själv att kompisarna betyder mycket när man är yngre.

Igår var vi på kalas för min lillasyster fyllde 17 år, helt sjukt va tiden går snabbt (vill gråta) och vi pratade faktiskt om detta med vännner m.m och jag som alltid levt för min kompisar och alltid fått höra av min mamma och syster om att jag verkligen levde för mina vänner och sket i familjen. Men jag har kommit på att det inte alls är så nu som det var bara för mindre en 1 år sedan, jag ser min familj som det största och jag har insett att dem finna där alltid och när som helst. Man ändrar värderingar hela tiden ju äldre man blir och jag tycker själv att jag ändrat mig mycket den senaste tiden...!!! Efter kalaset så åkte jag och Elias hem och åt sen slängde vi oss i sängen direkt, baby satt uppe och kollade på Transformars, as bra film älskar den mkt hehe.

Idag är en sådan dag då man inte gör ett skit, jag har ont i magen och vill bara försvinna någonstans där det är varmt. Kanske en stooor äng med massa blommor där jag bara kan ligga och filosofera livet eller något. Det hände mycket igår och jag insåg själv att jag inte tänker ta det jag fick höra, det va hårde ord från ngn jag knappt känner och från en person vars familj jag försökt hjälpa så gott jag kunnat medans hon själv inte vart i närheten. Min syster och mamma har fått mig att inse att man får inte tillbaka det man igentligen behöver eller ska få, man får till slut bara skit för inget alls. Förr så brydde jag mig så mycket mer om att andra skulle må bra, att alla skulle gilla mig m.m men idag så är jag en mer egoistisk person och jag "slickar inte röv" på någon som absolut inte behöver detta. Jag har för första gången brutit en vänskap för inte så längesedan och jag va stolt efter detta, för den personen är så van vid att hon kunnat göra som hon vill och jag har ändå svansat efter henne. Jag tänker mest på min familj och min son just nu, jag har några få vänner som jag vet finns där och det e dem jag kännt länge. Dem vet vilka dem är och jag älskar er och finns dr alltid!!!

Nu ska jag bara lägga mig och kolla på tv lite, ska laga mat snart för Elias ska vara hemma nu kl 13 för att äta lite så han inte svälter, det hade ju vart hemskt. Blir väll lite lördagsgodis oxå, men jag köper inget nytt har ju sååå mkt godis hemma alltid. Kompisar klagar på oss eftersom vi har så mkt godis. Ska tillägga att Igor inte äter godis så det mesta är mitt haha...!!

Ha en bra dag alla kram <3

Förresten finns det ngt speciellt som jag ni vill att jag ska ta upp på min blogg, skriv här nere el maial på min fb......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0