<

Nystart

Jahopp
Efter mkt tänkande åh mycket snurrande så har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Har hänt en del sista tiden. Jag känner mig nere men ändå mycket lycklig över dem jag har. Ibland så påminns man över dt liv man haft den jävla ungdomen som ingen förtjänar, att nästan hamna på gatan, att bli misshandlad. Men jag gick upp åh jag klarade dt, jag kämpade åh kom upp för stegen. Idag e jag så glad åh jag har så mkt självkänsla åh förtroende så jag skäms inte för ngt. Jag sitter här åh tänker på hur jävla glad jag är åh att jag klarar allt. Nu ska jag sova men jag skriver mer imorgon

God natt alla..!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Jaaaa! Jag kommer läsa fina fina Lena. Kram H

2012-05-06 @ 03:13:23
URL: http://jasas.se
Postat av: Isacs mamma

Hej förlåt om jag stör! vill bara önska dig en fin helg, och berätta att dagens blogg är igång inne hos mig :) <3

2012-05-06 @ 07:50:13
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0