<

Nya tider

Japp HEEEJ igen

Eftersom jag har så mkt ledig tid så tänker jag börja blogga igen. Det har hänt MASSOOOR i mitt liv senaste tiden. Har idag två söner en Elias på 8 år och en Lukaz på 15 månader. Jag har fått jobb på kriminalvården (häktet) i Gbg. Så börjar betald utbildning sen 28 januari vilket ska bli asa kul 😄
Just nu gör jag ingenting bara njuter av min lediga tid åh av barnens närhet. Tänkte jag skulle bli lite huslig åh baka åh fixa åh dona här hemma (fast känns lite tråkigt). Jag kommer att skriva här på min blogg för jag gillar att skriva, avreagera mig på saker som händer i livet, samhället, världen. Mkt kan handla om den orättvisa som finns vare sej vi ser den el inte. Jag hoppas ni kommer följa mig åh att ni tycker att ni får ngt ut av det.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0